Proč je tamigo vhodné pro větší společnosti?
tamigo přichází s jediným řešením ve více zemích při zachování národních požadavků na export pokladů pro mzdy. To z nás dělá perfektního mezinárodního business partnera.
Transparentní
Řešení
Integrace
Získáte jedinečný náhled o tom, jak se daří vašemu businessu na různých trzích – dnes i zítra.
tamigo bylo vytvořeno jako mezinárodní řešení pro řetězce v roce 2006 – je to vepsané v DNA našeho řešení.
S dobře zpracovanou a vedenou API dokumentací můžete integrovat tamigo téměř s čímkoliv.
Transparentní
Získáte jedinečný náhled o tom, jak se daří vašemu businessu na různých trzích – dnes i zítra.
Řešení
tamigo bylo vytvořeno jako mezinárodní řešení pro řetězce v roce 2006 – je to vepsané v DNA našeho řešení.
Integrace
S dobře zpracovanou a vedenou API dokumentací můžete integrovat tamigo téměř s čímkoliv.
Co nás odlišuje?
Nabízíme flexibilní řešení, které je standardní pro všechny země. Nicméně podklady pro výplatu mezd jsou zpracovány dle specifických potřeb každé země zvlášť.
— Naše řešení je mezinárodní, unikátní a uživatelsky příjemné
— Jsme profesionálové ve složitějším nastavení exportu mezd a upozornění ohledně pracovní doby
— Vzhledem k naší API, je řešení vhodné pro jakoukoliv IT strukturu
— Máme zkušenosti s implementací velkých mezinárodních projektů
— Pomůžeme vám s přechodem na naše řešení
— Nabízíme osobní & profesionální podporu v několika jazycích
— Jsme v souladu s GDPR
tamigo je vhodné pro každého
Přímý export mezd do jakéhokoliv mzdového systému.
tamigo upozorňuje na chybějící a nesprávné informace při exportu mezd.
Vyhněte se nesprávným výplatám a neočekávaným nákladům.
Bezpečná kontrola odpracovaných hodin.
Veškeré informace ohledně mezd v JEDNÉ složce.
Spravujte a sdílejte informace pomocí JEDINÉHO nástroje.
Přehled o dovednostech zaměstnanců, absencích a mzdách.
Vytvářejte, ukládejte a sdílejte pracovní dokumenty v tamigo.
Automaticky generujte smlouvy, ušetřete čas a zachovejte konzistentnost.
Přístup k aktuálním informacím o zaměstnanci, kdykoliv.
Zefektivněte provoz napříč pobočkami.
Pohled na to, který obchod potřebuje optimalizaci.
Zjistěte efektivnost naplánovaných rozpisů směn.
Přehled o provozu a výkonu jednotlivých obchodů.
Zlepšete dialog mezi jednotlivými manažery.
Správa organizačních informací pomocí JEDNOHO nástroje.
Umožňuje lepší komunikaci – od shora dolů a naopak.
Vytvoření transparentnější kultury ve společnosti.
Sdílení informací napříč různými pozicemi, pobočkami a zeměmi.
Veškeré informace jsou snadno přístupné a bezpečně uložené v cloudu.
KPI a finance v JEDNOM řešení.
Pomocí příslušných nástrojů můžete zlepšit strategická rozhodnutí.
Kontrola mzdových nákladů a rozpočtů.
Lepší přehled o finanční situaci vaší společnosti.
Přístup k reportům ohledně mezd, alokace mezd, produktivity & prodeje.
Kompletní přehled o výkonnosti vašeho businessu.
Přehled nad finanční výkonností pro jednodušší rozhodování.
Zvýšení výnosnosti napříč všemi pobočkami a zeměmi.
Přístup ke KPI v různých zemích nabízí mezinárodní srovnání.
Vytvoření transparentnější kultury ve vaší společnosti.
Využijte potenciál vašich zaměstnanců.
Implementace tamigo ve vaší společnosti v několika krocích
Řídíme celý proces implementace našeho řešení tamigo. V úzké spolupráci s naší společností definujeme postup realizace projektu dle vašich potřeb.
— Odhodlaný projektový manažer
— Neustálé aktualizace projektů & komunikace
— Jednoduché integrace
— Rozšíření standardního řešení v případě potřeby
— Rychlá & efektivní školení
tamigo poskytuje školení a podporu