Co je to workforce management?

Co je to workforce management?

Workforce Management (WFM) je schopnost efektivně optimalizovat organizační úroveň společnosti v rámci např. maloobchodu nebo pohostinství. Moderní WFM řešení má v sobě vždy začleněné řešení procesů, jako jsou prognózy pracovního vytížení a požadavky na personál, plánování, management absencí a zjednodušení exportu mezd.

 

Díky tamigo získá Vaše společnost online cloudové workforce management řešení, které je vždy aktuální. To pro Vás znamená, že můžete shromáždit znalosti o provozu a data související s prodejem v JEDNOM, jednoduše přístupném řešení, umožňující Vám a Vašim kolegům dělat proaktivní řešení vedoucí k růstu Vaší společnosti.

Vyzkoušejte si tamigo zdarma na 30 dní zde
5 důvodů, jak Vaše společnost získá výhody díky používání WFM řešení:

Přestaňte spoléhat na tabulky nebo tužku a papír. Díky modernímu WFM řešení můžete opustit excelové tabulky v počítači nebo dokonce vytištěné přeškrtané rozpisy směn a nahradit je JEDNÍM online řešením, které obsahuje všechny informace a data o vaší pracovní síle a je dostupný komukoliv napříč společností.

 

Sledujte a zlepšete produktivitu. Díky tamigo získáte přehled produktivity za jednotlivé pobočky v reálném čase, tudíž změna a zlepšení situace může proběhnout ve chvíli, kdy je potřeba.

 

Zapojte své zaměstnance. Vaši zaměstnanci mají jednoduchý přístup k jejich plánu směn, výměn směn a žádostem o dovolenou přímo z tamigo aplikace.

 

Bezproblémová integrace s Vaším mzdovým systémem. Díky tamigo zajistíte, že absence, přesčasy, bonusy a podobně jsou automaticky spočítané a odeslané Vašemu zpracovateli mezd ve spolehlivé a konzistentní formě, snížíte množství administrativních procesů a manuálních chyb.

 

Optimalizujte organizační procesy. Benchmarking napříč odděleními a jednotlivými pobočkami a nahléhnutí do plánované proti skutečné produktivitě. WFM řešení Vám pomůže jednoduše optimalizovat procesy ve Vaší společnosti.

tamigo nám šetří spoustu času zejména v komunikaci – všichni zaměstnanci znají své aktuální naplánované hodiny a o všech změnách jsou informováni automaticky. Další důležitým prvkem je automatická příprava podkladů pro mzdy, kde nemusíme již stale dokola kontrolovat zda posíláme správná data ve správném excelu.

Didier Grave
Managing Director at L’Épicerie des Prés